Известие

Collapse
No announcement yet.

Как "Суперката да стане "по-супер"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Понеже от месец не съм писал по темата да знаете , че съм спрял развитието. Както вече писах мислех да продължа с диодните изпълнения, но светлата част на деня се увеличи и с това намаля нуждата ми от светлина. Освен това с покачването на температурите усилено взех да мисля за летните гуми и за друго подобрение по колата. След доста ровене из нета успях да си купя читави джанти от Алфа Ромео от колега от форума. Сега ще ви покажа каква я свърших.
    Last edited by kalin555; d.m.y г., 11:04.

    Comment


    • #62
      Сега като се обзаведох с втори комплект джанти разбрах колко време и пари съм пръснал за 3 години по гумаджии. Пролет - есен, пролет-есен и вече си с едни джанти назад. Въпреки , че на старата кола бях с два комплекта и знам предимството не мога да разбера защо още в началото като купих алфата не се обзаведох. Както и да е вече съм готов. Джантите са от Алфа 146 джуниър. Дойдоха доста очукани и одрани, както беше и пазарлъка. Знаех с какво се захващам. Важното е , че нямаха удари и криво а само козметиката беше за ремонт. Още в началото на март се захванах и тъй като бяха без гуми ми беше лесно да си ги правя в домашни условия на терасата. Взимах си ги една по една и си търках всеки ден по-малко , че трябва и на работа да се ходи и други дейности да се вършат. Мислех да си ги боядисам и после да сложа гуми , но с напредването на времето се наложи вече да ги слагам на колата с летни гуми. Реших да не се доверявам на "внимателния " монтаж, а да ги монтирам предварително. Филма с облепянето е голям и пипкав, но като видях как ги монтираха , се оказа , че не съм сбъркал. На всички джанти бяха ошмулени ръбовете. Добре , че нямаха боя още. Финално ги загладих , после водна шкурка и боядисване.
      Last edited by kalin555; d.m.y г., 11:04.

      Comment


      • #63
        След като боядисах джантите (за целта гръмнах един ден отпуска), ги оставих една нощ в гаража, а на другия ден в събота ги монтирах. И тъй като предните дни си купих и водоструйка която ще седи на вилата ми на село, където ще има монтьорски гараж някой ден се запътих натам да довърша разкрасяването на колата и пробвам придобивката. Ето материала...
        Last edited by kalin555; d.m.y г., 11:03.

        Comment


        • #64
          Браво Калине, хубава работа си свършил.То и аз ми предстоят малко бояджийски работи по моето корабче,че на места има ръждичка доста.Но честно казано,чакам да се постопли хубавичко и тогава!(мога да кача последната снимка на Корабчето-ама пусто не можах да резбера как става това тука)
          Мечтател

          Comment


          • #65
            Засега имам една забележка към себе си по отношение на джантите. Оказа се , че тия джанти въпреки , че са еднакъв размер с оригиналните имат разлика в оффсета и реално при монтажа гумата потъва по навътре в калника. Засега забелязах , че едната предна на пълен ляв ми опира в кората на подкалника, а като цяло стоят по навътре всичките и на изглеждат "изхвърлени" навън като оригиналните. Този проблем мисля да го редактирам с едни преходни фланци около 1 см. и по -дълги болтове. Това ще е целта ми следващите дни. Ще покажа и снимки като се справя. Инъче цялата фамилия се изкефихме на визията на колата и ето как завърши процедурата с джантите....
            Last edited by kalin555; d.m.y г., 11:03.

            Comment


            • #66
              Ето колега едно описание с картинка. Може да качиш тука някое фото. Инъче се радвам, ако и на другите им харесва моето старание по-колата.
              Last edited by kalin555; d.m.y г., 12:09.

              Comment


              • #67
                Малко спам

                Това с Cromata ми е много познато и на мен
                Attached Files
                Alfa Romeo 164 2.0 TS Super
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Ааа да. Ми чи те са си от една порода. И двете коли са ми връчени на мен за поддръжка. Че и старото ми Типо и на жената Сеата. Сеата не се вписва в италианската атмосфера ама и той върши работа, а и жената си е свикнала с него и не ще да го сменя. А пък и кучето така си има кола. Багажника на сеатчето си е кучешка колиба. Инъче по Алфата на скоро нищо не съм подобрявал освен , че сложих фланците от снимката и реших проблема с офсета на новите джанти. А подобренията ще чакат защото всичкото ми време е отдадено на малкия човек и когато има време събота и неделя свършвам малко работа по райското кътче на село. Онзи ден пък някой изрод ми е счупил огледалото на Алфата и ми предстои смяна и боядисване на двете огледала , което ще публикувам. С помощта на колегата Running wild се сдобих с читаво огледало, за което му благодаря за бързата реакция.
                  Last edited by kalin555; d.m.y г., 11:02.

                  Comment


                  • #69
                    Много са ви хубави и Алфите и Кромите,колеги.Жалко,че и двата модела почти изчезнаха...

                    Comment


                    • #70
                      Да жалко , че изчезват, ама няма как . Такива коли си ги карат и поддържат само ценителите. За масовия потребител това е просто стара кола и затова отиват на желязо и по моргите за части. Ама като гледам май повече са на желязо , че и части не се намират много. Аз като гледам и във фиатския форум никой не кара и не пише нищо за Типо , а си е легендарен модел и много модели произлизат от неговата платформа, включително и алфи. И понеже имам и Типо и си го кътам ама все пак си отива по малко. Но за 29 годишна кола е перфектно. Вероятно и аз след някоя година ще трябва да сменям 164-ката, по ред причини и ще ми е жал, както сега ми е жал за Типото, но такъв е живота, а и автомобилната индустрия сега е такава , че се бълват еднодневки и май тенденцията ще се запази занапред. Така , че истински коли са на изчезване.
                      Last edited by kalin555; d.m.y г., 11:01.

                      Comment


                      • #71
                        С прискърбие мога да обявя, че темата ми е за ключ. Моята "суперка" стана толкова супер, че ми я купиха накрая. Още ми е жал, че преждевременно се разделихме, но така е понякога в живота. Дано е за добро и се надявам пак да се метна на Алфа, така, че не ме отписвайте. Оставам верен на италианките и даже да не се добера до Алфа Ромео все ще е италианка. Поздрави на всички фенове

                        Comment


                        • #72
                          Жалко,че загубихме един фен на 164! И за колко я продаде?
                          Мечтател

                          Comment


                          • #73
                            Не е жалко, защото я продаде на друг фен на марката. Оттук мога да продължа темата на Калата как Суперката да стане още по-супер.

                            Comment


                            • #74
                              Браво!

                              Comment


                              • #75
                                https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...1&slink=5nnod9
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X